O nas – tekst łatwy do czytania (ETR)

Miejskie Centrum Kultury

Główna siedziba Miejskiego Centrum Kultury znajduje się w Gorzowie Wielkopolskim przy
ul. Drzymały 26

Tak wygląda główna siedziba.

W dużym budynku znajduje się sala koncertowa, szatnia, garderoba i toalety.

W niskim budynku znajduje się kasa.

W niskim budynku można kupić bilety na koncerty.

Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku od godz. 9:30 do 15:30

Bilety można też kupić przed każdym wydarzeniem.

Miejskie Centrum Kultury ma też inne budynki.

Są to:

Amfiteatr MCK w Parku Siemiradzkiego.

Widownia Amfiteatru ma miejsce na 4600 osób.

W małym okrągłym budynku z czerwonymi oknami jest kasa.

Tam można kupić bilety na koncerty.

Kasa jest czynna wtedy kiedy są imprezy w Amfiteatrze.

MCK Zawarcie przy ul. Wawrzyniaka 66A

Klub Kultury MCK Jedynka przy ul. Chrobrego 9

Klub Kultury MCK Zodiak i Klub Seniora Pogodna Jesień przy ul. Słoneczna 62 A

Inkluzywna Pracownia Edukacji Artystycznej przy ul. Chrobrego 13

Mała Galeria GTF MCK przy ul. Chrobrego 4

Budynki Miejskiego Centrum Kultury są otwarte kiedy odbywają się tam wydarzenia.

Takie informacje można znaleźć na stronie internetowej www.mckgorzow.pl

W każdym budynku pracownicy chętnie pomagają – można ich poprosić o pomoc lub o więcej informacji.

Pracownicy noszą identyfikator.

Można też dzwonić na numer 95/ 720 29 11 albo pisać SMS lub wiadomość na WhatsApp 782 655 406

W Miejskim Centrum Kultury można posłuchać wielu koncertów.

Jest to muzyka rockowa, ale i muzyka klasyczna.

W 1994 roku zaczęliśmy organizować koncerty, festiwale, inne wydarzenia i imprezy z dużą ilością osób.

Pomagamy ludziom, którzy chcą być kreatywni.

Prowadzimy warsztaty dla różnych grup wiekowych – dla dzieci, dorosłych i seniorów.

Zajmujemy się kulturą, sztuką, muzyką i ekologią.

Organizujemy festiwale poetyckie i wydajemy wydawnictwa płytowe.

Chętnie i często współpracujemy z innymi organizacjami i osobami.

Nasi przyjaciele spotykają się w naszych klubach: Pogodna Jesień, Jedynka i Zodiak.

Są to seniorzy i osoby z różnych stowarzyszeń społecznych.

Nasi pracownicy to zespół ekspertów.  

Współpracujemy z dużą ilością partnerów.

Są to instytucje z kraju i z Europy.

Nasze najważniejsze wydarzenia

Nasze najważniejsze wydarzenia to:

Nocny Szlak Kulturalny, Międzynarodowe Spotkania Orkiestr Dętych Alte Kameraden, Dni Gorzowa, Rock Festiwal i Getting Out Festival.

Nocny Szlak Kulturalny

Wydarzenie Noc Muzeów było dla nas przykładem.

Od kilku lat tworzymy swoją wersję tej imprezy.

Mieszkańcy naszego miasta bardzo chętnie i licznie uczestniczą w tym wydarzeniu.

My uzgadniamy, pomagamy i organizujemy główne ramy tej imprezy.

Raz w roku zapraszamy różne instytucje, stowarzyszenia, kawiarnie, grupy twórcze i osoby prywatne.

Razem tworzymy kreatywne, nowoczesne i ciekawe atrakcje.

Wszystko to odbywa się jednego wieczoru i na terenie całego miasta.

Więcej informacji można znaleźć na stronie:  www.nsk.mckgorzow.pl

Międzynarodowe Spotkania Orkiestr Dętych Alte Kameraden

W naszym mieście mieszkał znany autor muzyki marszowej – Carl Teike.

Carl Teike stworzył marsz pod tytułem Alte Kameraden.

Jesteśmy dumni, że mamy taki skarb.

Z tego powodu organizujemy co roku duży festiwal.

Na tym festiwalu możesz posłuchać muzykę dętą, to znaczy muzykę, którą się gra na trąbkach, tubach, puzonach ale i na bębnach.

Co roku przyjeżdżają do naszego miasta orkiestry z całej Europy. 

Zespoły prezentują muzykę marszową, muzykę pop, folk, filmową muzykę i muzykę poważną.

Na ulicach miasta pokazujemy konkursy marszowe, koncerty oraz musztry paradne.

Nasze barwne wydarzenie rozwija współpracę między muzykami z różnych części Europy.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.altekameraden.mckgorzow.pl

Dni Gorzowa nad Wartą

Od 2005 do 2011 roku organizowaliśmy coroczne święto miasta.

Był to duży sukces.

Rock Festiwal – Gorzowski Przegląd Kapel Rockowych

W 1994 roku zaczęliśmy organizować 16 edycji konkursu dla zespołów.

Zespoły grały muzykę rockową.

Na początek zespoły pochodziły tylko z naszego regionu.

Szybko impreza była coraz większa.

Przyjeżdżały zespoły z całego kraju. 

Na każdą z edycji przychodziła bardzo duża publiczność i zgłaszało się blisko 40 zespołów.

Jako gwiazdy festiwalu występowały na przykład Pogodno, Kazik, Hey, Closterkeller, Piżama Porno czy Jack Kleyff.

Getting Out Festival

Ten konkurs powstał na bazie Rock Festiwalu.

Nasz nowy festiwal jest odświeżony i otwarty.  

Nie ograniczamy się do jednego gatunku muzycznego.

Doceniamy autorską, niezwykłą, kreatywną i oryginalną muzykę – najlepiej z polskim tekstem.

Chcemy, aby młodzi twórcy wyciągnęli swoją muzykę z domów, szuflad, komputerów.

Chcemy, aby młodzi muzycy prezentowali swoją muzykę.

Więcej informacji można znaleźć na stronie:  www.gof.mckgorzow.pl

Europenian flag

.