LETNIE BRZMIENIA W AMFITEATRZE / SANAH
Sanah to jedna z najciekawszych wokalistek z nurtu quality pop na polskiej scenie. Zauważona została w wieku 22 lat dzięki swojemu kanałowi na YouTube, gdzie zamieszczała własne kompozycje. Jej miękki, ciepły wokal sprawdza się zarówno w świetnie zaaranżowanych balladach, jak i nowoczesnych elektronicznych kompozycjach. Zauważył ją Dawid Podsiadło, a do duetu zaprosił ją Matt Dusk. W 2020 r. wydała swój debiutancki album “Królowa dram”. Rok później serca fanów rozgrzał album „Irenka”, a przepełnione melancholią kawałki stały się wizytówką piosenkarki. 15 kwietnia ukaże się najnowszy album artystki „Uczta”, na której znajdą się utwory nagrane z gwiazdami polskiej muzyki, m.in. z Arturem Rojkiem, Igorem Herbutem czy duetem Kwiat Jabłoni.
Letnie Brzmienia to wakacyjny cykl ponad 100 koncertów na świeżym powietrzu, w 13 miastach z najpopularniejszymi artystkami i artystami, którzy mają moc przyciągania i czarowania publiczności. Letnie Brzmienia to projekt Good Taste Production, który był odpowiedzią na pandemiczną rzeczywistość Covid-19. Dzięki współpracy z lokalnymi instytucjami, od trzech lat aktywizuje miejską przestrzeń. Trasa koncertowa trwa całe wakacje. Koncerty odbywać się będą w Gdańsku, Lublinie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Rzeszowie, Łodzi, Szczecinie, Bydgoszczy, Katowicach, Bielsku-Białej, Krakowie oraz Gorzowie Wielkopolskim. Szczegółowy harmonogram koncertów można sprawdzić TUTAJ. Zwieńczeniem cyklu Letnich Brzmień będzie dwudniowe wydarzenie – Finał – termin i miejsce koncertów zostaną ogłoszone wkrótce.
Bilety w cenie od 89 zł będą dostępne w sprzedaży od środy 13 kwietnia 2022 r. (12:00) na www.letniebrzmienia.pl. Karnety w cenie 279 złotych dostępne będą od poniedziałku 11 kwietnia 2022 r. (16:00) na www.letniebrzmienia.pl. Karnet w postaci 3 kodów należy wymienić na 3 bilety na www.letniebrzmienia.pl. Karnet jest przeznaczony dla jednej osoby i upoważnia (po wymianie kodów na bilety) do uczestnictwa w 3 różnych wydarzeniach. Nie ma możliwości zrealizowania kilku kodów na to samo wydarzenie.
Zakup biletów poza autoryzowanymi punktami sprzedaży (Facebook, aukcje internetowe itp.) stwarza ryzyko zakupu biletów nieoryginalnych lub nieważnych, które uniemożliwią wejścia na koncert.
Organizatorem cyklu jest agencja koncertowa Good Taste Production.
Partnerem strategicznym jest Eventim.pl. Patroni medialni projektu to Radio Zet, Gazeta Wyborcza, AMS, Zwierciadło, Plejada, Onet.
***
www.letniebrzmienia.pl
www.facebook.com/letniebrzmienia
www.instagram.com/letniebrzmienia